KNLTB Competitie - Tennis

Voorjaarscompetitie Tennis 2024

Vanaf vandaag kun je je inschrijven voor de Voorjaarscompetitie via het formulier op de website: https://www.tc-twiske.nl/form/Inschrijvenvoorjaarscompetitietennis

Competitieaanbod Tennis
De jeugd speelt op zondag. Jeugdleden die meedoen aan het TTC worden ingeschreven. De indeling zal in en na overleg met de kinderen, ouders, trainers en technische commissie plaatsvinden. Leden die niet meedoen aan het TTC kunnen contact opnemen met de jeugdcommissie: [email protected].

Voor senioren bestaat de Voorjaarscompetitie uit een zeer divers competitieaanbod, voor zowel beginnende spelers als voor topspelers en voor iedereen daar tussenin. Kortom, voor iedere tennisser is er een competitie die past!

Het aanbod voor onze vereniging voor tennis vind je hier:

De link naar de speeldata vind je hier:

speeldata-knltb-voorjaarscompetitie-tennis-2024.pdf (centrecourt.nl)

Voor de vrijdagavond geldt weer dat er om de week wordt gespeeld, de ene week de Heren Dubbels en de Dames Dubbels, de week erna de Gemengd Dubbels. Hierdoor zijn er vrijdagavond 5 speeldagen.

Dit jaar is er ook weer een Starterscompetitie 8&9 op de donderdagavond en op de zondag. Deze competitie is echt bedoeld voor beginners. Er worden 2 wedstrijden gespeeld waarin alle combinaties mogelijk zijn, dus Heren dubbel, Dames dubbel of Gemengd dubbel. Een mooie gelegenheid om jouw tennisspel in wedstrijdverband te verbeteren.

Voor alle dagen geldt, gezien de beschikbaarheid van de banen, een maximum aantal inschrijvingen. Je ontvangt van mij na inschrijving een ontvangstbevestiging. Nadat de inschrijftermijn gesloten is hoor je dan of je inderdaad aan de door jou ingeschreven competitie kunt deelnemen. Zo niet, dan overleggen wij of er misschien nog een andere optie is voor jullie team.

Dispensatie
Wil je vaker dan één keer per week competitie spelen? Geef dit dan bij de opmerkingen aan, dan kijk ik of er dispensatie moet wordt aangevraagd.

Ja, wij doen mee!
Lijkt het jou leuk om mee te doen? Schrijf je dan in met jouw team. Je kunt je niet individueel inschrijven. Je hebt voor deze voorjaarscompetitie tot en met 5 januari 2024 de tijd om jouw team op te geven.

Wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Dan nodig ik je uit om op het inschrijfformulier te kijken en je keuze te maken. Het is elk jaar een beetje anders, dus kijk goed waar je je voor inschrijft. De klasse waarin jouw team uiteindelijk wordt ingedeeld hangt samen met de speelsterkte van jouw team(genoten).

Twijfel je over welke competitie voor jouw team het meest geschikt is, stuur dan even een e-mail naar [email protected] voor overleg.

Veel plezier met de voorpret en vanuit de TC een hele fijne decembermaand toegewenst.

Groetjes,

Angelique

klassenvolgorde-knltb-competitie-2021.pdf knltb-competitiereglement-2021.pdf uitleg-invallen-in-ander-team.pdf