Lid worden ?

Wat biedt Tennis & Padel 't Twiske?

• 1 lidmaatschap waarbij je kunt Tennissen en Padellen
  • 8 prachtige smashcourt tennis banen
  • 2 nieuwe gloednieuwe wedstrijd padel banen
  • Het hele jaar door heerlijk buiten tennis of padel spelen, dus ook in de winter
  • Geen wachtlijst, nu aanmelden is vandaag nog spelen
  • Speciaal voor de jeugd: Twiske Tennis Compleet en spelenderwijs leren
  • Gezellige vereniging met activiteiten en leuke toernooien
  • Sfeervol clubhuis dat professioneel gerund wordt door Ruud

Word nu lid!

Voor alle leeftijden een doorlopend lidmaatschap:

Voor iedereen vanaf 24 jaar tot 100 jaar: Senioren lidmaatchap. Je kunt tennissen en padellen wanneer je wil en met wie je wil, deze persoon moet wel ook lid zijn van de club. Daarnaast heb je de mogelijkheid om tennisles te volgen, dat is separaat te boeken bij Monteban Tennis & Padel. Ook kun je mee doen aan het Clubkampioenschap en je inschrijven voor activiteiten als ‘30+ toernooi en Spaanse avond’. Bij Tennis & Padel ’t Twiske is het heerlijk om het tennissen en padellen af te sluiten met een hapje en een drankje op het zonnige terras. Op dinsdagavond, maandag- en woensdagochtend is er INSTUIF, ook hiervoor kun je je opgeven.
Op donderdagochtgend is er tennisles voor ouderen. Meer informatie is te verkrijgen bij Franky Monteban, onze tennisleraar van MTP.

Voor de jong volwassenen van 18 t/m 23 jaar: Studenten lidmaatschap, dat betekent dat je een goedkoop lidmaatschap hebt en de mogelijkheid tot tennis-en padelles op jouw niveau met leeftijdsgenoten. Je kunt tennissen en padellen wanneer je wil en met wie je wil, deze persoon moet wel ook lid zijn van de club. Er is de mogelijkheid om tennisles te volgen, dat is separaat te boeken bij Monteban Tennis & Padel. Je kunt meedoen aan het Clubkampioenschap en je inschrijven voor alle activiteiten. Ook voor deze jongeren is het heerlijk vertoeven op ons zonnige terras.

Voor kinderen t/m 17 jaar: Lidmaatschap als jongste jeugd of junior. Je kunt tennissen wanneer je wil en met wie je wil, deze persoon moet wel ook lid zijn van de club. Daarnaast heb je de mogelijkheid om tennisles te volgen, dat is separaat te boeken bij Monteban Tennis & Padel. Ook kun je mee doen aan allerlei leuke activiteiten, zoals pepernoot-, tosti- en ouder&kindtoernooi.

Voor de Jeugd: TTC - Twiske Tennis Compleet:
Voor jeugdleden van 6 t/m 17 jaar: TTC lidmaatschap voor een vaste prijs per maand.

• 1x of 2x per week tennisles met leeftijdsgenoten olv Monteban Tennis & Padel (MTP)
  • deelname aan verschillende club activiteiten, ouder-kind toernooi, sjoemelavond e.d.
  • deelname tenniscompetitie in het weekend
  • onbeperkt vrij tennissen, hiervoor een baan afhangen in de KNLTB ClubApp

Voor meer informatie: https://www.tc-twiske.nl/ttc_-_twiske_tennis_compleet

Gedagsregels

Voor zowel op de Tennisbanen als op de Padelbanen gelden er regels. Kijk voor deze regels in de tab 'algemeen'. Bij het niet gedragen op de banen kan het bestuur het lidmaatschap stopzetten.

Tarieven

De hier genoemde tarieven zijn geldig t/m juni 2023. Vanaf Juli 2023 zijn nieuwe tarieven van toepassing, deze worden momenteel berekend.

Een jaarlidmaatschap wordt aangegaan voor één jaar en zal vervolgens van jaar tot jaar stilzwijgend worden verlengd. Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december. Bij start van het lidmaatschap gedurende het jaar wordt de contributie pro-rata berekend over de periode van het jaar dat je wel lid bent. Die periode start per de eerste van maand van de maand dat je je inschrijft en loopt tot en met december van dat jaar. Het lidmaatschap wordt daarna stilzwijgend verlengd tot een jaarlidmaatschap. Voor opzeggen van je lidmaatschap zijn regels. Zie de tab 'opzeggen'.

Het winterlidmaatschap loopt van oktober t/m maart, wordt niet stilzwijgend verlengd en wordt niet pro rato berekend. Is een standaard prijs voor deze periode of een deel ervan.

Het zomerlidmaatschap bestaat alleen bij Zomer Challenge Evenement.

Peildatum leeftijd is 1 januari

Jaarlidmaatschap
Senioren (vanaf 24 jaar) € 190,-
Student (vanaf 18 t/m 23 jaar) € 130,-