Sponsorcommissie

E: [email protected]

Even voorstellen

Nick
Ik ben nu 4 jaar lid van TC t’ Twiske wij wonen in landsmeer toch viel onze keus 4 jaar geleden op TC Twiske .Wij zijn inmiddels met 3gezinsleden lid van de vereniging.

Wat ik belangrijk vindt van een vereniging is de sfeer, gezelligheid en de diversiteit van de leden.

Dit heeft mij er toe aangezet om wat voor de vereniging als vrijwilliger te betekenen.

Larissa
Sinds de zomer challange ben ik lid geworden. Als kind heb ik ook gespeeld op de tennisbaan. Ik ben de sponsorcommissie binnen komen rollen omdat ik verschillende sponsoren zocht voor het toernooi van de zomer challange.  Ook doe ik nog aan volleybal waar ik veel werk doe voor de vereniging! Ook met dit team proberen we veel moois te bereiken voor ons vereniging!

Mijn motto is daarom ook: ‘’ In de sport betekent op achterstand komen niet dat je de wedstrijd gaat verliezen’’.

Steun de club en blijf fit!

Vragen?

Telefoon