Monteban Tennis & Padel bij TPC 't Twiske

Franky Monteban

Geboortejaar: 1991

Woonplaats: Purmerend

Speelstijl: rechtshandig met een enkelhandige backhand

A en B Licentie Cios behaald

Rick Staal

Geboortejaar: 1997

Woonplaats: Amsterdam

Speelstijl: Rechtshandig met een dubbelhandige backhand

A Licentie KNLTB behaald

Robin Slegt

Geboortejaar: 1996

Woonplaats: Amstelveen

Speelstijl: Rechtshandig met een dubbelhandige backhand

A Licentie KNLTB behaald

Franky
Sinds mijn 5e jaar ben ik begonnen met tennis, ik kom uit een echte tennisfamilie. Tot mijn 16e heb ik altijd getennist en gevoetbald. Na een blessure met voetbal heb ik mijn tennisleraaropleiding op het CIOS te Haarlem gedaan. Hier heb ik zowel de A als B opleiding gevolgd. Begonnen met lesgeven ben ik op het Amstelpark op 16 jarige leeftijd. Hier begon ik met jeugdlessen verzorgen en tenniskampen begeleiden. Na een aantal jaar op het Amstelpark gewerkt te hebben ben ik naar TC Zandvoort en TV Westzijderveld gegaan. De afgelopen 10 jaar ben ik in Heiloo werkzaam geweest als tennistrainer en heb daarnaast mijn opleiding fysiotherapie afgerond. Belangrijk vind ik dat mensen zich thuis voelen op een club en dat ik ze kan helpen steeds een stukje beter te worden. Plezier staatbij mij hoog in het vaandel.

Rick
Ik ben geboren en opgegroeid in Bern Zwitserland. Sinds mijn 8e jaar ben ik begonnen met tennissen. Vanaf jonge leeftijd heb ik altijd al veel nationale en internationale toernooien gespeeld. Door een zware schouderblessure moestik helaas mijn tenniscarrière stoppen. De passie voor het spel heb ik daarbij echter nooit verloren. Ik heb mijn A tennisleraar licentie gehaald en ben daarna 2,5 jaar werkzaam geweest bij Amstelpark tennis. Het belangrijkste vind ik dat mensen plezier en passie hebbenop de tennisbaan enzo stap voor stap beter worden.

Robin
Van jongs af aan ben ik altijd al met sporten bezig geweest. Ik speelde ik in de selectie bij voetbal en honkbal, daarnaast zat ik ook op wedstrijdjudo. Toen ik 11 was ben ik begonnen met tennissen en was ik gelijk verliefd op het spelletje. Via de sportacademie ben ik gestart met het behalen van mijn tennislicentie A, afgerond in 2019 en vervolgens kreeg ik de mogelijkheid om tennislessen te gaan verzorgen, dat was toen nog naast mijn werk in de TennisDirect winkel op het Amstelpark.
Nu gestart als tennisleraar hier op de club bij TPC 't Twiske. Graag help ik mensen om elke week een stukje beter te worden om zo hun tennis doelen te behalen. Ik word er vrolijk van als mensen met enthousiasme en plezier op de tennisbaan staan, dat bereiken is dan ook gelijk een van mijn belangrijkste doelen.