De wilde mix op dinsdagavond is terug!

21 juni 2021

Vanaf aanstaande dinsdag, 22 juni 2021, is er weer de wekelijkse Wilde Mix!

Deze gezellige instuif was door corona een lange tijd niet mogelijk, maar nu mag het weer!
Kom je clubgenoten weer ontmoeten en speel een ontspannen partijtje tennis
Alle leden van TC 't Twiske zijn welkom, als je al jaren lid bent, maar ook als je gisteren lid bent geworden

Hoe gaat het in z'n werk?
Bij binnenkomst lever je je pasje in en vervolgens wordt er blind ingedeeld. Je speelt dus met clubgenoten van verschillende speelsterktes.
We spelen 3 rondes van 3 kwartier en iedere ronde word je opnieuw blind ingedeeld.
Ronde 1: aanvang 19.00
Ronde 2: aanvang 19.45
Ronde 3: aanvang 20.30

Je kunt zelf bepalen in welke ronde je instroomt. Zorg wel dat je uiterlijk 5 minuten voor aanvang van de ronde aanwezig bent, zodat er tijd is om in te delen.

We hebben 5 banen tot onze beschikking. Mocht het erg druk worden dan kan het zijn dat je een ronde moet overslaan. Tijdens het wachten kun je lekker bij kletsen en clubgenoten in actie zien vanaf het terras van Bar Baan 10.

Nog vragen over de Wilde Mix? Stuur een mail naar [email protected].

Tot dinsdag!
Met de wilde-mix groet,
Judith.

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

Telefoon