Inschrijving Wintercompetitie sluit binnenkort

25 augustus 2023

Wintercompetitie Tennis 2023 2024

Inschrijving voor de tennis competitie sluit op zondag 10 september

Jaja, het is weer zover, vanaf vandaag kun je jouw team inschrijven voor de Wintercompetitie.

Voor teams van verenigingen uit Noord-Holland wordt de Wintercompetitie georganiseerd in de periode van november tot en met februari. Er wordt gespeeld in poules verdeeld over gemiddeld zeven speeldagen (donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag), waarbij jouw team om de twee à drie weken speelt. We starten in de week van 9 november a.s.

Er is weer een aantal nieuwe leden, die wij natuurlijk willen enthousiasmeren om ook competitie te gaan spelen. Twijfel je over welke competitie voor jullie geschikt is, of wil je meer weten, dan kun je altijd even overleggen door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Er is voor ieder team wel een passend aanbod te vinden.

Ook de teams die altijd gezellig aanwezig zijn, zijn uiteraard weer van harte welkom.

Op de vrijdagavond gaan we deze winter een experiment aan, waardoor wij 2 teams extra kunnen plaatsen. Er kunnen dus deze keer 8 teams inschrijven op de vrijdagavond in plaats van 6. Er kan op die avond dus niet vrij getennist worden en er kan geen les gegeven worden. Omdat de wintercompetitie niet elke week speelt maar verdeeld over zeven vrijdagavonden in vijf maanden, durven wij dit experiment in de winter aan te gaan. Na de competitie gaan we evalueren en kijken hoe wij hier verder verstandig mee om kunnen gaan. Mochten er zich meer teams dan 8 teams inschrijven op de vrijdagavond, dan gaan we overleggen hoe we tot een indeling komen.

Speeldata
Hieronder vind je de links naar de mogelijkheden per dag en de speeldata: https://www.tennis.nl/media/iwrnjwn1/data_winter_noordwest_2023-2024-definitief.pdf

Inschrijven
Je kunt je inschrijven via het inschrijfformulier via deze link: https://www.tc-twiske.nl/form/InschrijvenWintercompetitieTennis

Je kunt je inschrijven tot en met zondag 10 september a.s.

En zoals altijd: er is weer voor ieder wat wils. Let op: inschrijving gaat per team.

Wil je wel meedoen maar lukt het je echt niet om een team te vormen, dan kun je je ook opgeven voor de reservelijst of een mail sturen naar [email protected] om de mogelijkheden te onderzoeken.

Wintercompetitie Padel 2023 2024

Inschrijving voor de padel competitie sluit op zondag 18 september

Voor Padel is er dit jaar eveneens een wintercompetitie en ook daar kun je je alvast voor inschrijven.

Deze competitie telt 7 speeldagen in november, december, januari en februari en wordt aangeboden op vrijdag, zaterdag en zondag.

Door het toevoegen van deze competitie kunnen spelers dus het hele jaar padelcompetitie spelen. Ideaal om hun padelskills te verbeteren en wedstrijdervaring op te doen, maar het is uiteraard ook heel gezellig om samen met je team tegen andere teams te spelen.

Speeldata

Competitieaanbod
De competitie is voor iedereen: beginners, licht gevorderden, gevorderden en wedstrijdspelers. Hieronder vind je het competitie aanbod:

Minimaal aantal spelers per team is 4 waarvan 1 teamcaptain. Alleen spelers die lid zijn van onze vereniging kunnen zich inschrijven.

Beperkt aantal teams
Met twee padelbanen kunnen we een beperkt aantal teams kwijt. Op de vrijdagavond slechts 2 teams, en op zaterdag en zondag 4 teams. Bij te veel inschrijvingen geldt, wie het eerst komt, het eerst maalt. Is de dag van jouw voorkeur vol? Dan kijken we in overleg met de teamcaptain of er op een andere dag nog ruimte is.

Inschrijven
Inschrijven kan via: https://www.tc-twiske.nl/form/inschrijvenwintercompetitiepadel  tot maandag 18 september

Kosten: €35 per team.

Contact
Heb je nog vragen over padel? Mail dan naar [email protected] en/of [email protected]

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen