Padel coördinator gezocht!

08 augustus 2022

Wij zoeken een padel coördinator!

Profiel padel coördinator

De padel coördinator is gezien de komst van 2 padelbanen een nieuwe rol binnen de vereniging. De padel coördinator is onderdeel van de Technische Commissie (TC). De TC heeft een voorzitter (Peter Munts), competitieleider tennis (Angelique Rhemrev), tennis coördinator volwassenen (Erik Luxwolda) en tennis coördinator jeugd (Taco Visser).

De taken van de padel coördinator betreffen o.a. de volgende:

• Coördineren en afstemmen clinics en trainingen in samenwerking met TC en Training school

• Coördineren en afstemmen toernooien (Clubkampioenschappen, Oktobertoernooi, 30+

toernooi, Ouder Kind Toernooi) met diverse toernooicommissies en TC

• Coördineren en afstemmen Zomerchallenge met ZC-commissie, TC en Training School

• Promoot padel bij leden en niet leden in samenwerking met Public Relations &

Communicatie commissie

• Signaleren van wensen/problemen vanuit de vereniging mbt Padel en deze bespreken

binnen de TC en/of bestuur

• Bewaakt het budget mbt padelactiviteiten

Lijkt het je leuk om padel binnen Tennisclub 't Twiske vorm te geven? Je staat aan de basis van de padelsport binnen Oostzaan en omstreken.
    Ervaring met padel is mooi meegenomen, maar zeker geen must. De andere TC-leden en het bestuur zijn er om te helpen waar nodig.

Ben je geïnteresseerd, neem contact op met Peter Munts voor meer informatie.

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen